Daemonic - Bractwo Krwi

Oficjalne Forum Bractwa Daemonic - Gallendor Battlegrounds


#1 2009-10-03 18:37:03

dacchi

Administrator

5516966
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-10-03
Posty: 34
Współrzędne: 361:380 Kraina Damagra
WWW

Biblioteka

Założeniem jest abyśmy w tym wątku utworzyli czytelny i pełny spis czarów z biblioteki. Jest taki spis na forum GBG ale jest niepełny, średnio czytelny i bez oznaczeń czy zostały wypisane wszystkie czary w danej dziedzinie. Myślę, że dobrym podziałem będzie podział na 4 DZIEDZINY magii (produkcyjna, wojenna, kreatur i technika), następnie podkategorie (np. Smocza Magia, Nekromancja, Uzdolnienia taktyczne itp.) i na końcu poszczególne czary (Uzdrawianie, Wnerwiony smok itp.). Proszę o dopisywanie czarów (w czytelny sposób np. kreatur/smocza magia/smocza skóra/opis czaru) w postach pod spodem, a ja lub ktoś inny edytują ten post i ładnie dopiszą kolejny czar. Uzupełniałem tą listę na podstawię własnych badań oraz tego co ludzie napisali na oficjalnym forum GBG.

Magia produkcyjna:


Akord - Magia ta sprawia, że pracownicy kopalń będą szybciej pracować. Za każdy stopień czaru wzrasta wydobycie rudy żelaza, złota i srebra o 5%.

Alchemia - Przy pomocy alchemii nawet mało doświadczonym magom uda się z bezwartościowego metalu stworzyć złoto, oczywiście w ograniczonych ilościach.
Każdy stopień czaru podwyższa produkcję złota o 4%.

Zaklęty las - Poprzez zaczarowanie lasu, znacznie wzrasta produkcja drewna. Z każdym poziomem zaczarowania lasu wzrasta produkcja drewna o 7%.

Optymalizacja budowy - Poprzez optymalizację budowy Wasi pracownicy mogą szybciej ukończyć budowę głównych budynków. Z każdym poziomem czaru czas budowy głównych budynków skraca się o 2%.

Niewolnictwo - To zaklęcie dotyczy wszystkich zatrudnionych w budynkach produkcyjnych. Z każdym poziomem czaru wzrasta całkowita produkcja surowców o 2%.

Kontrola pogody - Poprzez kontrolę nad pogodą, wzrastają plony na Waszych farmach. Z każdym poziomem czaru, produkcja żywności zwiększa się o 5%.




Magia wojenna:


Magia Żywiołów:


Strzała ognia -

Burza ognia - Magowie rozniecają olbrzymią burzę ognia i wysyłają ją w kierunku nieprzyjacielskich wojsk. Kategoria magii: II Szkody: 50 - 155 Mana: 18 Żywioł: Ogień

Gorąca lawa - Gorąca lawa zalewa przeciwnika. Bardzo efektywne lecz również bardzo drogie. Kategoria magii: III Szkody: 315 - 475 Mana: 45 Żywioł: Ogień

Zlodowacenie - Otacza w sekundzie przeciwnika lodem i zadaje mu w ten sposób obrażenia. Kategoria Magii: I Szkody: 50 - 60 Mana: 5 Żywioł: Lód

Mrozy - Lodowate powietrze owieje Twoich przeciwników. Kategoria magii: II Szkody: 75 - 100 Mana: 12 Żywioł: Lód

Blizzard - Nieprzyjaciel otoczony zostanie lodowym sztormem. Kategoria magii: III Szkody: 280 - 390 Mana: 30 Żywioł: Lód

Magiczna zapaść - Ziemia zapada się pod wrogiem a z nią i nieprzyjaciel. Skuteczne w każdej sytuacji i często nieodzowne zaklęcie. Kategoria magii: I
Szkody: 30 - 63 Mana: 5 Żywioł: Ziemia

Błotna bomba - Ciężka kula ze szlamu i ziemi zostanie rzucona na nieprzyjacielski oddział. Kategoria magii: II Szkody: 50 - 150 Mana: 15 Żywioł: Ziemia

Wir - Mocny powiew wiatru, który wirując podnosi przedmioty i miota nimi, lekko uszkadzając wszystko, co się znajduje w jego okolicy. Z tego względu to proste zaklęcie jest nieprzewidywalne w jego efektach. Kategoria magii: I Szkody: 15 - 80 Mana: 5 Żywioł: Wiatr.

Tornado - Trąba powietrzna rzuca nieprzyjaciela 100 metrów w górę. Kategoria magii: II Szkody: 85 - 120 Mana: 11 Żywioł: Powietrze

Magiczna Jedność - Trenujecie magicznie uzdolnione jednostki, które z poziomu na poziom stają się coraz lepsze w jednoczeniu się z otaczającą ich magią. Z każdym poziomem zwiększają się skutki wojennej magii (burza ognia,cierpienie itd) o 3%.

Regeneracja - Poprzez ten czar można dodatkowo regenerować dodatkowe 10% punktów manny na godzinę. 30 % jest maksymalną wartością.



Czarna magia:

Płonące ręce - Przeciwnik poniesie szkody poprzez zimne płomienie wypuszczone z rąk używającego tego czaru. Kategoria magii: I Szkody: 40 - 52 Mana: 5

Cierpienie - Ręce używającego tej magii wypełniają się niszczącą, negatywną energią, która wyładowuje się poprzez atak nieprzyjaciela. Kategoria magii: II Szkody: 90 - 125 Mana: 18

Rdza - Sprawia, że elementy uzbrojenia przeciwnika (hełm i osłona nóg) stają się zardzewiałe przez pewien czas, przez co ataki są bardziej bolesne. Kategoria magii: II Obniża punkty obrony nieprzyjacielskiej jednostki o 150-225 Mana: 10 - 14 Czas trwania w walce: stopień czaru

Aura rozdarcia - Zaklęcie otacza ofiarę aurą rozdarcia, która sprawia, że skóra i opancerzenie wroga jest łatwiejsze do przebicia. Kategoria magii: I Obniża punkty obrony wrogiej jednostki o 35-80. Mana: 4 - 5 Czas trwania w walce: stopień zaklęcia



Biała magia:

Piorun -

Kula energii - Kategoria magii: II Szkody: 30 - 145 Mana: 16

Deszcz meteorytów - Kategoria magii: III Szkody: 245 - 380 Mana: 28

Twardość - Czar ten służy utwardzeniu obiektu czarów. Skóra i opancerzenie zostają w ten sposób wzmocnione. Kategoria magii: I Punkty obrony sprzymierzonych jednostek wzrasta o 25-90 Mana: 4 - 8 Czas trwania w walce: stopień czaru




Magia kreatur:


Zaklinania:

Gorąca krew - Gorąca krew wzmacnia dodatkowo siłę demonów. PA szkolonych demonów wzrastają o 2% z każdym stopniem czaru.

Skalna skóra - Poprzez skalną skórę demony stają się jeszcze bardziej odporne na ataki. Z każdym poziomem czaru zwiększa się PO szkolonych demonów o 2%



Smocza magia:

Smocza skóra - Poprzez to zaklęcie skóra wszystkich smoków staje się odporniejsza na obrażenia. Z każdym poziomem zaklęcia wzrasta PO szkolonych smoków o 2,5%.

Wnerwiony smok
- To zaklęcie sprawia, że krew smoków zaczyna się gotować. Poprzez to ich siła ataku niesamowicie wzrasta. Z każdym stopniem czaru PA hodowanych smoków wzrasta o 1%.



Nekromancja:

Jaskiniowa aura - Jaskiniowa aura koncentruje magiczne zdolności wszystkich kreatur zaliczanych do martwiaków. Z każdym poziomem czaru PM szkolonych oddziałów martwiaków wrasta o 10.

Ciemny Omen - Ciemny Omen jest bezbożnym rytuałem, poprzez który Wasze oddziały martwiaków stają się bardziej odporne. Podnosi za każdy stopień przeszkolenia PO martwiaków o 1,5%.

Upiorna zbroja - Upiorna zbroja jest jak druga skóra martwiaków. Jest niewidoczna i nic nie waży, przez co nie przeszkadza w marszu i walkach tych oddziałów. Podnosi PŻ z każdym poziomem szkolonych martwiaków o 2%

Leczenie martwiaków -

Gnicie - Martwiaki zaklęte czarem "gnicie" posiadają aurę, która pomaga im w atakach a przeciwnik doznaje większych szkód. Podobnie jak w "magii rozdarcia" zaklęcie wzmacnia szkody zadawane przez martwiaków.


Magia cechu:

Uzdrawianie - Poprzez zaklęcie uzdrowienia można regenerować ranne oddziały. Zaklęcie to stosowane jest do szeregu różnych obrażeń różnych osobników, np. smoków i ludzi. Po wielu doświadczeniach okazało się, że tą metodą można leczyć nawet demony - pomimo, że nie pochodzą z tego świata. Im dalej zostanie zbadana ta magia, tym tańsze będzie leczenie rannych jednostek.

Medytacja - Poprzez celową koncentrację ezoterycznych sił wzrastają magiczne uzdolnienia ludzi. Ten czar zwiększa ilość punktów many o 6 z każdym jego poziomem.

Koncentracja energii - Z każdym poziomem wzrasta PA szkolonych ludzkich jednostek o 1%.

Boski rytułał - Ta magia zwiększa PO szkolonych oddziałów ludzkich z każdym stopniem o 1.5%

Boska tarcza -



Technika:

Sztuka Płatnerska - Stosując sztukę płatnerską najstarszych rzemieślników Demoryas, można udoskonalić uzbrojenie i opancerzenie.
W wielodniowym procesie przedmioty zostaną wzmocnione, ozdobione i zaostrzone tak, że ich statystyki zwiększą się o 5% z każdym poziomem zaklęcia.



Uzdolnienia taktyczne:

Szukanie oddziałów - Wasi zwiadowcy posiadają zdolność wyszukiwania oddziałów innych graczy. Polepszając tą technikę zwiększa się promień wyszukiwania o kolejny 1 kilometr. To uzdolnienie znajdziecie w menu misji, gdy tylko znajduje się tam zwiadowca.


Foramacja - Formacja wojsk odgrywa zasadniczą rolę w wielu bitwach. Czym trudniejsze ustawienie własnych wojsk, tym więcej kłopotów ma z tym nasz przeciwnik.

Uszeregowanie - W uszeregowanej formacji oddziały stoją w 2 rzędach. Jest to jedna z najprostszych formacji. Jest jednak bardzo skuteczna, gdy przeciwnik nie używa żadnej formacji.

Phalanx - W formacji phalanx jednostki ustawiają się w 3 rzędach.


Transportowiec:

Efektywność - Wasi technicy badają różne metody wzrostu efektywności transportu tak, aby wasze oddziały transportowe lepiej pracowały. Efektem tego jest zwiększenie ilości transportowanych ładunków.

Obróbka drewna i kamienia - Poprzez nauki obróbki drewna i kamienia Wasi mieszkańcy są wstanie naprawiać jednostki transportowe. I tak np. można korzystać drewna produkowane we własnej osadzie do naprawy drewnianych wozów.

Drewniany wóz - Drewniany wóz nie jest zbytnio stabilny ale można na niego załadować stosunkowo dużo zasobów.


Wzmocnienie - Wzmocnienie drewnianych wozów umożliwia ich zwiększoną wytrzymałość.

Gigantyczny drewniany wóz - Gigantyczny drewniany wóz może przewieź ogromną ilość surowców i jest do tego z drewnianych wozów najbardziej stabilnym środkiem transportu.


Architektura - Wszyscy pracownicy osady przechodzą przeszkolenie architektoniczne. Poprzez to oszczędza się 10% czasu budowy głównych budynków. Skraca czas budowy głównych budynków o 10%.


Naprawa - Wieże są naprawiane gdy tylko władca zleci swoim poddanym tą pracę.To badanie aktywuje regularną naprawę wież przez mieszkańców bez ingerencji władcy. Punkty życia wież wzrastają o 3% co godzinę.


Ulepszone wieże - Ochronne wieże i katapulta zostają wzmocnione a ich efektywność zostaje zwiększona poprzez użycie lepszych materiałów i metod wykończeniowych.
Za każdy poziom otrzymujecie 2,5% więcej punktów ataku waszych wież.

Renowacja - Poprzez nauki renowacji Wasza ludność jest zdolna do naprawiania wież obronnych pod Waszym kierownictwem.

Ambrazura - Ambrazury Waszych murów obronnych zostają ulepszone, przez co przeciwnik ma mniejszą szansę w atakach. Z każdym stopniem otrzymujecie 3% więcej punktów obrony Waszych wież.

Wzmocnione mury - Wasi architekci wzmacniają Wasze mury drewnem i kamieniem, by lepiej broniły przed atakami. Z każdym poziomem otrzymujecie 2% więcej energii życia Waszych wież.

Magia murów - Magowie Waszej osady wyspecjalizują się w ulepszaniu Waszych wież, tak aby magazynowały one więcej magicznej energii.
Za każdy poziom otrzymujecie 7% więcej punktów many.




http://img156.imageshack.us/img156/5351/ohno1hdps1du4.gifhttp://img242.imageshack.us/img242/1670/avatar3244zc9.gif

Offline

 

#2 2009-10-04 12:26:11

szymek1478

Zwiadowca

Zarejestrowany: 2009-10-04
Posty: 5

Re: Biblioteka

Magia kreatur/Nekromancja/Gnicie(0) - Martwiaki zaklęte czarem "gnicie" posiadają aurę, która pomaga im w atakach a przeciwnik doznaje większych szkód. Podobnie jak w "magii rozdarcia" zaklęcie wzmacnia szkody zadawane przez martwiaków.

Technika/Formacja/Uszeregowanie - W uszeregowanej formacji oddziały stoją w 2 rzędach. Jest to jedna z najprostszych formacji. Jest jednak bardzo skuteczna, gdy przeciwnik nie używa żadnej formacji.

Technika/Formacja/Phalanx - W formacji phalanx jednostki ustawiają się w 3 rzędach.

A jeszcze dodam, że Uszeregowanie i Phalanx nie da się dalej rozwijać. żeby nikt nie próbował, bo straci 4h, tak jak ja


dodane dzięki //dacchi

Ostatnio edytowany przez dacchi (2009-10-04 16:25:10)

Offline

 

#3 2009-10-04 13:41:09

Myrmek

Zwiadowca

11232716
Zarejestrowany: 2009-10-04
Posty: 2

Re: Biblioteka

Wojenna magia/Czarna magia/ Płonące rece/Cierpienie/
Ręce używającego tej magii wypełniają się niszczącą, negatywną energią, która wyładowuje się poprzez atak nieprzyjaciela.Kategoria magii: II
Szkody: 90 - 125
Mana: 18

Wojenna magia/Czarna magia/ Płonące rece/Rdza
Sprawia, że elementy uzbrojenia przeciwnika (hełm i osłona nóg) stają się zardzewiałe przez pewien czas, przez co ataki są bardziej bolesne.Kategoria magii: II
Obniża punkty obrony nieprzyjacielskiej jednostki o 150-225
Mana: 10 - 14
Czas trwania w walce: stopień czaru


dodane dzięki //dacchi

Ostatnio edytowany przez Myrmek (2009-10-04 13:44:35)

Offline

 

#4 2009-10-04 16:01:45

Toreno

Mag

Zarejestrowany: 2009-10-04
Posty: 10

Re: Biblioteka

http://img10.imageshack.us/img10/1480/13198490.png

Artchitektura:

Wszyscy pracownicy osady przechodzą przeszkolenie architektoniczne. Poprzez to oszczędza się 10% czasu budowy głównych budynków.
Skraca czas budowy głównych budynków o 10%.
Wzrost mieszkańców dla tego badania: 32 mieszkańców
Wzrost mieszkańców w podkategoriach: nieprzewidywalny

Naprawa:

Wieże są naprawiane gdy tylko władca zleci swoim poddanym tą pracę.
To badanie aktywuje regularną naprawę wież przez mieszkańców bez ingerencji władcy.
Punkty życia wież wzrastają o 3% co godzinę.
Wzrost mieszkańców dla tego badania: 478 mieszkańców
Wzrost mieszkańców w podkategoriach: nieprzewidywalny

Renowacja:

Poprzez nauki renowacji Wasza ludność jest zdolna do naprawiania wież obronnych pod Waszym kierownictwem.
Przyrost mieszkańców za poziom: 15 mieszkańców

Ulepszone Wieże:

Ochronne wieże i katapulta zostają wzmocnione a ich efektywność zostaje zwiększona poprzez użycie lepszych materiałów i metod wykończeniowych.
Za każdy poziom otrzymujecie 2,5% więcej punktów ataku waszych wież.
Przyrost mieszkańców za poziom: 41 mieszkańców

Wzmocnione Mury:

Wasi architekci wzmacniają Wasze mury drewnem i kamieniem, by lepiej broniły przed atakami.
Z każdym poziomem otrzymujecie 2% więcej energii życia Waszych wież.
Przyrost mieszkańców za poziom: 38 mieszkańców

Magia Murów:

Magowie Waszej osady wyspecjalizują się w ulepszaniu Waszych wież, tak aby magazynowały one więcej magicznej energii.
Za każdy poziom otrzymujecie 7% więcej punktów many.
Przyrost mieszkańców za powiom: 37 mieszkańców

Ambzura:

Ambrazury Waszych murów obronnych zostają ulepszone, przez co przeciwnik ma mniejszą szansę w atakach.
Z każdym stopniem otrzymujecie 3% więcej punktów obrony Waszych wież.
Przyrost mieszkańców za poziom: 46 mieszkańców

Formacja:

Formacja wojsk odgrywa zasadniczą rolę w wielu bitwach. Czym trudniejsze ustawienie własnych wojsk, tym więcej kłopotów ma z tym nasz przeciwnik.
Wzrost mieszkańców dla tego badania: 32 mieszkańców
Wzrost mieszkańców w podkategoriach: nieprzewidywalny

Uszeregowanie:

W uszeregowanej formacji oddziały stoją w 2 rzędach. Jest to jedna z najprostszych formacji. Jest jednak bardzo skuteczna, gdy przeciwnik nie używa żadnej formacji.
Wzrost mieszkańców dla tego badania: 39 mieszkańców
Wzrost mieszkańców w podkategoriach: nieprzewidywalny

Sztuka Płatnerska:
Stosując sztukę płatnerską najstarszych rzemieślników Demoryas można udoskonalić uzbrojenie i opancerzenie.
W wielodniowym procesie przedmioty zostaną wzmocnione, ozdobione i zaostrzone tak, że ich wartości zwiększą się o 5% z każdym poziomem zaklęcia.
Przyrost mieszkańców za poziom: 241 mieszkańców

Uzdolnienia Taktyczne:

Wasi magowie odkryli, że niektóre typy jednostek posiadają szczególne uzdolnienia.
Wzrost mieszkańców dla tego badania: 53 mieszkańców
Wzrost mieszkańców w podkategoriach: nieprzewidywalny

Transportowiec:

Transportowcami można przewozić większe ilości surowców. Jednak wpierw muszą być stworzone plany takich maszyn.
Wzrost mieszkańców dla tego badania: 23 mieszkańców
Wzrost mieszkańców w podkategoriach: nieprzewidywalny

Efektywność:

Wasi technicy badają różne metody wzrostu efektywności transportu, tak, aby wasze oddziały transportowe lepiej pracowały. Efektem tego jest zwiększenie ilości transportowanych ładunków.
Ładowność drewnianych wozów zwiększa się o 5% za każdy stopień.
Przyrost mieszkańców za poziom: 29 mieszkańców

Drewniany Wóz:

Drewniany wóz nie jest zbytnio stabilny ale można na niego załadować stosunkowo dużo zasobów.
Wzrost mieszkańców dla tego badania: 25 mieszkańców
Wzrost mieszkańców w podkategoriach: nieprzewidywalny

Wzmocnione Drewniane Wózy:

Wzmocnione drewniane wozy transportują więcej towaru i są bardziej stabilne.
Wzrost mieszkańców dla tego badania: 39 mieszkańców
Wzrost mieszkańców w podkategoriach: nieprzewidywalny

Obróbka drewna i kamienia:

Poprzez nauki obróbki drewna i kamienia Wasi mieszkańcy są wstanie naprawiać jednostki transportowe. I tak np. można korzystać drewna produkowane we własnej osadzie do naprawy drewnianych wozów.
Przyrost mieszkańców za poziom: 15 mieszkańców

Wzmocnienie:

Wzmocnienie drewnianych wozów umożliwia ich zwiększoną wytrzymałość.
Z każdym poziomem wzrasta energia życia nowo zbudowanych wozów drewnianych o 5%.
Przyrost mieszkańców za poziom: 35 mieszkańców

elegancko dzięki //dacchi

Offline

 

#5 2009-10-05 08:47:55

zelia

Wojownik z mieczem

Zarejestrowany: 2009-10-04
Posty: 25

Re: Biblioteka

@up mniej więcej

http://img195.imageshack.us/img195/7275/wojennamagia.th.jpg

Burza ognia
Magowie rozniecają olbrzymią burzę ognia i wysyłają ją w kierunku nieprzyjacielskich wojsk.

Kategoria magii: II
Szkody: 50 - 155
Mana: 18
Żywioł: Ogień

Wzrost mieszkańców dla tego badania: 40 mieszkańców


Gorąca lawa
Gorąca lawa zalewa przeciwnika. Bardzo efektywne lecz również bardzo drogie.

Kategoria magii: III
Szkody: 315 - 475
Mana: 45
Żywioł: Ogień

Wzrost mieszkańców dla tego badania: 92 mieszkańców


Mrozy
Lodowate powietrze owieje Twoich przeciwników.

Kategoria magii: II
Szkody: 75 - 100
Mana: 12
Żywioł: Lód

Wzrost mieszkańców dla tego badania: 33 mieszkańców


Blizzard
Nieprzyjaciel otoczony zostanie lodowym sztormem.

Kategoria magii: III
Szkody: 280 - 390
Mana: 30
Żywioł: Lód

Wzrost mieszkańców dla tego badania: 96 mieszkańców

Magiczna zapaść
Ziemia zapada się pod wrogiem a z nią i nieprzyjaciel. Skuteczne w każdej sytuacji i często nieodzowne zaklęcie.

Kategoria magii: I
Szkody: 30 - 63
Mana: 5
Żywioł: Ziemia

Wzrost mieszkańców dla tego badania: 12 mieszkańców


Błotna bomba
Ciężka kula ze szlamu i ziemi zostanie rzucona na nieprzyjacielski oddział.

Kategoria magii: II
Szkody: 50 - 150
Mana: 15
Żywioł: ZiemiaZiemia

Wzrost mieszkańców dla tego badania: 35 mieszkańców

Ostatnio edytowany przez zelia (2009-10-05 08:52:15)


http://www.ubar.pl/img_10561_normal.gif
http://www.ubar.pl/img_4133_normal.gif

Offline

 

#6 2009-10-05 20:29:54

temeraire

Wojownik z mieczem

Zarejestrowany: 2009-10-05
Posty: 23

Re: Biblioteka

Transportowiec

-
Drewniany wóz

-
Wzmocnione drewniane wozy

-
Gigantyczny drewniany wóz-Gigantyczny drewniany wóz może przewieź ogromną ilość surowców i jest do tego z drewnianych wozów najbardziej stabilnym środkiem transportu.

Offline

 

#7 2009-10-09 16:43:24

dacchi

Administrator

5516966
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-10-03
Posty: 34
Współrzędne: 361:380 Kraina Damagra
WWW

Re: Biblioteka

pododawałem. Spójrzcie czego nie ma i piszcie. tak mniej więcej w weekendy będę dodawał, bo w tygodniu mam mało czasu, a poza tym mi się nie chcę niektórych czarów mam tylko nazwę i ją tam wpisałem potrzebuję opis. W magii wojennej i technice pamiętajcie by zachować odpowiednią kolejność by ludzie mogli się stąd dowiedzieć co muszą badać by uzyskać pożądany czar. Jak ktoś ma coś więcej rozwinięte od zeli to proszę o screeny i opisy. to jak podali zelia i Toreno jest wzorcowym sposobem. Postaram się to wiernie odwzorować w poście ale pisanie tego w html'u jest dość toporne dziękuję za pomoc.


http://img156.imageshack.us/img156/5351/ohno1hdps1du4.gifhttp://img242.imageshack.us/img242/1670/avatar3244zc9.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dmt.pun.pl www.ryl2.pun.pl www.stoneguard.pun.pl www.managerfootball.pun.pl www.narutototalgame.pun.pl